Utkast: Feb. 21, 2012

Haft en helt underbart bra helg, dock är det skönt att vara "hemma" igen. Har massvis med bilder att visa ska bara redigera dem lite smått först.

Den här bloggen stressar sönder mig ibland. Har så himla mycket att blogga om hela tiden men så gör jag ändå inte det. Tillslut blir det så tamt att ta upp något som hände för flera veckor sedan att jag bara skiter i det. Men ska nog blogga om det ändå för vill ha det  sparat här som minne.
Ska försöka slänga upp lite inlägg ikväll och sen ta resten i morgon efter träningen. Har i alla fall gjort i ordning alla florida bilder så tänkte att jag skulle skriva om det snart.

Tre bilder som inte har något med inlägget att göra. Men de är i alla fall på mina theatre vänner Taylor and Heather. underhållde oss med att ta lite bilder efter vi var klara med vårat projekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0