LOVISA PÅ BESÖK!!

Några enstaka bilder ifrån förra helgen! Har lagt upp ett album på facebook. Så titta där om ni vill se fler!
Tänkte ta och berätta lite om helgen. För det första så var det planer på att Lovisa skulle komma och hälsa på under en längre period. Men i slutet sket sig allt och jag var så jäkla ledsen. haha, i'm such a cry baby! gråter hela tiden. Men var verkligen superledsen när det blev som det blev och varför osåvidare. Dock inget jag tänker skriva om här. Men i alla fall. Det jag inte visste var att min underbara värdsyster tsm med Lovisa och mina vänner Shaina och Taylor började planera allt igen med en ny plan bakom min rygg! Jag visste verkligen ingenting och fortsätte att vara ledsen hela veckan. Var jättemånga i skolan som visste om det också så förstår inte hur alla kunde vara så duktiga på att hålla det hemligt. Men det gjorde de i alla fall.
Jag och Elli hade gjort planer med Shaina och taylor under fredagen och skulle ha en sleepover hemma hos taylors pappa. De skulle hämta upp mig efter min match men när jag satt på bussen började Elli bli otålig och frågade hela tiden var vi var haha.
När jag kom fram till skolan började jag gå mot Taylor's bil. Både Elli och Shaina började ta massa bilder och filma mig. Började då ana att något var på gång.. haha. När jag ska slänga väskan i bakluckan ligger Lovisa där!!!!! Börjar gråta gjädje tårar och skricker av lycka och chock. epic moment. Kan inte förstå att de gjorde detta för mig och Lovisa, så himla fina människor det finns!
Vi hade sedan en riktigt rolig helg! Vi var bla på rodeo och drive in! Det finns endast två drive in kvar i hela usa varav en av dem är i min lila stad. Visste ni tex att Justin Bieber och Selena Gomez var där i sommras? Hahah, i början fick jag höra det hela tiden.


Kommentarer
Postat av: LOVISAS

sista bilden ahhahahahahahahhhahahahahaha

2012-02-29 @ 05:19:46
URL: http://lovisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0