i saw a boy who looked just like you

Har skadat min fot så har inte kunnat spela på två matcher vilket suger ganksa hårt. Tror inte alls att det är någon fara, är nog bara en stukning men eftersom detta är america så går jag nu till the trainer varje morgon och eftermiddag... Hahah, överdrivet som tusan men jag klagar inte. Gör många övningar och så avslutar jag med is och steam. Hjälper väl säkert men känns ändå lite överdrivet. Menmen, här äter man tonvis med medicin bara för lite alergier så inte så chokerande direkt. Hoppas på att få spela på fredag!
Måste skriva klart en uppsats nu men annars tänkte jag skriva om helgen. Åhh ler varje gång jag tänker på den. En av de bästa helgerna här helt klart!
pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0