10,11,12

Två av mina fina fotbollstjejer! Alexis och Macy
Hade match igår, gjorde mitt första mål i Ennis lady lions! yay. Vi förlorade dock, men gjorde i alla fall en hyffsad insatts. Matchen igår var ganska fyskisk så vaknade upp med blåmärken över HELA benen idag. Inte vackert någonstans. Tog en bild på det så kanske lägger in den här haha... lovar att ni nog inte vill se den dock.
Det blev en riktig sen kväll, landade i sängen vid 12. Matchen var nämligen 2 timmar härifrån så var helt slut när vi kom hem. Ikväll ska jag nog hitta på något med Elli, Luke och Claire.
Saknar er, inte långt kvar nu.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej, jag funderar också på att åka som utbytesstudent nästa år! Är det något som du liksom rekomenderar? :)

2012-02-05 @ 12:35:39
Postat av: Karin

Hej Karin! Fint namn btw haha (:



Ja alltså, jag ångrar inte en sekund att jag åkte! Men det är långt ifrån hur jag trodde det skulle vara. Det är många jobbiga stunder också men jag känner bara att det ger mig mer erfarenhet. Jag kunde ha haft mer tur med var jag hamnade någonstans men annars är det toppen! Det beror helt på vilken inställning man har. Men jag tycker absolut att du ska åka! En sak jag verkligen älskar är att prata engelska hela tiden.

2012-02-05 @ 20:05:43
URL: http://thelandofopportunity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0