Inget internet...igen

Vårt internet funkar inte igen. Väldigt irriterande men inte så mycket jag kan göra åt saken.
De senaste dagarna har inte direkt varit
så roliga.. Har haft ganska ont i min arm, så sover inte bra och skolan är bara ansträngande pågrund av min axel. Dessutom får jag inte idrotta på hela tiden jag har kvar här vilket suger. Det är powderpuffpå ( går ut på att tjejerna spelar fotboll och killarna är cheerleaders haha...) på lördag som jag har längtat efter hela våren, vår skola har inte så många olika event men det här är något många tycker är roligt och är med i... Så kan jag inte spela..alltså die shoulder die. Men min fina vän Shaina tog min plats och hon kommer va grym haha.
Har lite inlägg på g men eftersom vårt internet inte fungerar får jag vänta med det.

Idag drog jag med Taylor och Shaina till donken och sen för att få våra tånaglar gjorda. Har aldrig gjort det förut så det var skönt. Resultatet blev fint också.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0