If I fall, would you pick me up?

Haft en mycket trevlig helg som för det mesta har bestått av att hänga med Colin. I fredags var vi bara här hemma, åt middag med vfamiljen och tittade på film. Animal house or something like that. OMG, se den! Är en äldre film som handlar om college liv. Skrattade så sjukt mycket under hela filmen. På lördagen åkte Abbie, Elli och jag upp till Plano. Hämtade Ellis prom dress och shoppade i två olika mall. Kommer sakna shoppingen här någon otroligt. Bästa.
På kvällen kom Colin och hämtade upp mig och vi drog först till en kille i skolan där massa folk var. Stannade där ca en timme och drog sen vidare till Cades house med lite vänner. Spelade spel mm och umgicks. De är alla i College så man klagar ju inte direkt, mogna snygga college killar! Blev en sen kväll så sov länge i morse. Har bara tagit det lugnt hela dagen och runt sju kom Colin och vi drog till starbucks och snackade och drack kaffe efter det åkte vi hem hit för att äta med värdisarna. Kom också på att det är fyra veckor kvar i skolan. FYRA VECKOR.... PAANIIIKK. En vecka är nämligen finals och då är Elli och jag lediga och sedan åker vi till Houston och sen dagen efter vi kommer hem åker jag hem till Sverige .Alltså herregud. Jag vill inte åka hem :( Vet inte vad jag ska ta mig till. Såkart jag vill träffa familjen och alla vänner men vill verlkligen inte lämna alla här. Har en stor klump i magen just nu och känns som jag ska börja gråta vilken sekund som helst. Ska verkligen försöka ta vara på tiden så mycket som möjligt och njuta sista tiden jag har kvar här! Nästa vecka är det prom vilket ska bli galet roligt!!! peppar som fasen gör alla nu.
världens bästa Elli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0