You make my dopamine levels go all silly

damn tb. Det gör så att mitt humör är jättedåligt = ingen glad karin.
MEN jag testades idag. Än så länge ser det jättebra ut, så det är ganska stor chans att det är negativt, dock vet man ju aldrig, får resultatet på torsdag. Håller alla mina fingrar och tår.
Har historia test i morgon så blir nattplugg för hela slanten, måste ha A på testet för att få A i 9 veckors betyget.  ( okej, det är egentligen helt onödigt eftersom jag bara måste ha C menmen, man ska ju göra sitt bästa )
I morgon är det " föräldrar möte" om tb situationen. Ska bli skönt med lite bättre och tydligare information.
På torsdag ska vi på Teater, The wizard of oz! ska bli jätteroligt då det är elever på skolan som spelar. Ska kanske göra audition för en teater senare i november, detta år ska jag ju vara öppen för allt!

Kommentarer
Postat av: Van

Så skönt att du inte är smittad och att du mår bra :)) och så jäkla kul att skolan och läxor går bra, och ambitiöst att satsa lite! Bästa Karin! Pusspuss

2011-09-29 @ 17:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0