thanksgiving!!


Thanksgiving! En kort samanfattning skulle vara MAT. God mat, och i mängder. Abbies syster Janet och hennes familj var här. Supertrevliga människor. De är så snälla och välkomnade. Elli och jag började dagen med att titta på paraden i new york på tv, såg sedan filmen hur man blir av med en kille på 10 dagar. Som så många andra filmer så hade inte Elli sett den förr. Resten av dagen bestod av att umgås med " familjen" på kvällen kom också ty förbi så jag elli och ty hade deep talk om dödsstraff. Mycket intressant haha. Elli och ty hade helt olika åsikter medans jag var någonstnas mitt emellan.
Thanksgiving var i alla fall en trevlig högtid, inget speciellt men maaaaten var i alla fall god!!

Kommentarer
Postat av: LOVISAS

ÄLSKAR FÖRSTA BILDEN PÅ DIG OCH ELLI!!!!

2011-12-14 @ 02:23:17
URL: http://lovisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0