one day before thanksgiving

Kom äntligen utanför huset igår efter varit fast här några dagar pågrund av att jag varit sjuk. Brady kom och hämtade mig runt 7 tiden och så åkte vi till ryans place där parker och brandon också var. Hahah, jag och ett gäng killar alltså. Men det var faktiskt kul, skönt att hänga bara med killar ibland. Parker och Ryan är grannar och båda två är svin rika så de bodde i stooooora hus. Jättefina. Ni vet sådana områden där det är grindar till och man måste ha en kod för att komma in till. Parker's hus hade massor med julbelysningar utanför huset och det coola var att om man satte på en speciell radiokanal så lyste dem i takt med musiken haha.
Hade i alla fall en trevlig kväll. Idag har jag inget planerat än så får se vad som händer, vet i alla fall att jag ska hjälpa Abbie med maten iför i morgon. Thanksgiving mat på menyn!
Kram på er Sverige. Saknar er.
myyyysss katten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0