Lov

Thanksgiving break är här!! woopwoop.
Invigde lovet med att se breaking dawn! jättebra. Tog dock slut för snabbt. Kan inte vänta tills nästa kommer ut. Tyvärr har det bara gått utför efter det. Jag och Abbie åkte och shoppade på lördagen, dock började jag känna mig dåligt när vi gick omkring där och japp, är nu sjuk. Igår kännde jag mig levande död och sov hela dagen. Känner mig lite bättre idag så hoppas verkligen att det bara är kortvarigt!
Igår skulle vi åka på en hårdrockskonsert haha. Abbies nephew har ett eget band och de är fakitkst väldigt duktiga. Abbie, Elli och Laura åkte och jag stannade hemma... surt.
Men antar att jag inte skulle klara att gå runt där, kunde knappt gå upp och ta något att dricka.
Ledsen att jag inte har så många nya bilder...

Kommentarer
Postat av: anna

oförlåtligt :/

2011-11-21 @ 21:41:55
URL: http://bolloscalmos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0