kärlek till starbucks

Tyckte det var lite kommiskt att starbuck för en gång skull fick mitt namn rätt! hahaha..
love starbucks!

Idag efter skolan åkte vi till ett möte med teatern. Det pratads om one act play som kommer äga rum under våren. Alltså det skulle vara himla himla roligt att vara med men jag vet inte, vi måste lära oss en rysk brytning bland annat. Sen är kraven väldigt höga. Måste ha toppbetyg, inte missa en ända dag plus att jag måste göra om mitt schema plus att jag kommer vara i full gång med fotbollen. Men jag funderar fortfarande. För det är så att när man väl går till audition så är man fast. Man får inte ångra sig... Men Miss harpersa idag att hon tyckte jag var duktig så är lite stolt över mig själv. För vi jobbar nämligen med improvisation just nu och det är svårt, (men himla roligt) plus att det är svårt på engelska. Dock tänker jag inte så mycket på hur jag pratar längre utan det bara kommer naturligt. Kommer inte ens ihåg sist jag inte kunde ta mig runt något, eller glömde ett ord. Har också börjat dröma på engelska vilket är as ballt!!!! love it. Känns nästan som jag är två språkig... nästan. Kommer nog ta några månader innan jag känner mig mer säker men att prata är inget problem längre.

Det är så sjukt många bra filmer Elli inte har sett så vi har några kvällar att ta igen det på haha. Hon hade tillexempel inte sett mean girls, Pretty women eller alla klassiska disney filmer så ikväll blir det ariel tror jag. Love it. You are never too old for disney movies!

Kommentarer
Postat av: Åsa Sörensson

Hej Karin

Kul att allt verkar så bra. Vilken kul grej med teatern! Förstår att det är svårt att välja. Men man ska väl göra sådant man annarts inte hade gjort hemma, eller? Alltid lika kul att följa din blogg. Kram

2011-11-16 @ 12:31:32
Postat av: ebba

haha! vad brukar dom skriva istället för karin? när min syster agnes ska beställa på starbucks får dom aldrig rätt namn. senaste gången blev det angus... pusspuss!

2011-11-23 @ 13:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0