VARSITY!!!

Har glömt att berätta att jag kom med i fotbollslaget!! varsity. Himlans glad just nu. Liksom, jag bor i usa, går på en americans high school OCH jag spelar i ett varsity lag.
Dock tar träningarna död på mig. Tränade åtta gånger förra veckan och den här veckan kommer det bli sju totalt. Men det funkar. Dock är det svinkallt på morgonträningarna. Gillar laget och tror vi kommer ha roligt tillsammans. Går dock inte att jämföra med mitt förra fotbollslag, kenty. Vi hade så himla roligt och vi var duktiga för att vara så små.

Kommentarer
Postat av: Åsa Sörensson

Grattis Karin. Vilket vältränad tjej som kommer hem till Sverige till sommaren! Bäst av allt är ju lagtillhörigheten och allt vad det ger. Ha det underbart Karin!

2011-12-11 @ 18:40:07
Postat av: anna

grattis gumman!! <3

2011-12-11 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0