Hawaiian Falls

Igår var Elli och jag på Hawaiian Falls, ett vattenland som ligger utanför waxahatchi. Eftersom medelåldern där var 13 år kännde vi oss lite missplacerade, men som tur var var alla badvakter i våran ålder så vi pratade med dem ganska mycket. Eftersom det är över 40 grader här varje dag dör vi varje gång vi går utanför huset. ( AC in my heart <3 ) Elli och jag spenderade hela dagen i solen. Jag använde 50... 50!! i mitt ansikte för att jag vet att jag alltid bränner mig där, jag smörjde mig två gånger och blev ändå bänd haha. Dock är jag ganska brun på resten av kroppen nu och jag använde 30 där. Högsta solskyddsfaktorn jag har använt någonsin. Men det är verkligen nödvändigt. Vill inte fjälla bort allt om en vecka så kör på den långsama säkra vägen istället... kommer ju ändå vara i värmen i 10 månader så lite färg får jag nog ändå.
Idag var jag tvungen att ta en spruta (som egentligen jag borde ha tagit i sverige) men det gick bra. Vi har haft finbesök av Carsen, 6 år hela dagen idag. Så vi har varit på på bio och sett smurfar. Carsen gillade det liksom vi gjorde.
I morgon skulle vi ha gått på sixs flags men vi bestämmde oss för att vänta med det tills någon annan dag. Det ska nämligen bli 45 grader i morgon, så vi känner inte för att vara ute då.Vi ska nog åka till något mall istället.
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Schöld

Du ser ut att ha det hur bra som helst Kakan!! Blir så glad för din skull hjärtat. Saknar dig massor redan. Pussar

2011-08-20 @ 15:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0