blue




Hej! hoppas ni haft en fin helg. Det har jag haft i alla fall. I fredags var jag på stan precis hela dagen, åkte in kl 8 på morgonen, skolan och sen fikade jag med ebba och fia, sen blev det en runda på stan och senare dansupvisning med dem två och olivia! Efter det gick vi upp till mina ekholmsbrudar som satt på steves för att umgås lite med dem. Så kom hem vid 1 ungefär.  Men det var det värt!

I går jobbade jag först och sen på kvällen drog jag till sanna där också anna och frida var. Vi partajade, spelade spel och körde lekar och drog senare in till stan till tre grabbar, trevlig kväll där också! dock missade vi sista bussen så var tvungen att ta en taxi hem.

I dag har jag pluggat, rensat och fixat i mitt rum en massa, blev också en sväng till MIO med pappa och några timmar på jobbet.

later

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Sv. Ballt! Har inte heller hört någon!

Btw, snygga ringar.

2011-04-11 @ 16:46:16
URL: http://meliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0