Kvällsinlägg postat på morgonen

Kännde för att forstätta blogga lite mer ikväll.
När jag och Elli var ute och solade tidigare idag började vi snacka om att åka hem, hur konstigt allt kommer att bli. Hur vi längtar och fruktar på samma gång. Jag sa någonting om att ne, det är för tidigt för att börja tänka på att åka hem! Men egentligen är det inte så långt kvar. Elli och jag kom också på att vi har nästan varje helg fram tills vi åker plannerad... kul. Det är ju såklart roliga saker vi har plannerat men nu har vi liksom ingen plats för spontana saker nästan.
Pratade med mamma och pappa härom dagen. Åh vad jag saknar dom. Längtar ännu mer till att komma hem när mamma berättade att vi skulle äta grillad kyckling, klyftpotatis och tzatziki första kvällen hemma... BÄSTA!! längtar redan ännu mer nu haha.
image description
image description
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0