SIX FLAGS

Sixs flags var awesome! Sjukt roliga berg och dalbanor! Dock hann vi bara åka 5 st men vi har köpt årskort så vi kommer komma tillbaka många gånger! Parken var uppdelad i länder där de hade byggt saker som man förknippar med landet. Frankrike hade tillexempel eiffeltornet.
Vi är ännu oskadda från bränderna men det är fortfarande stora bränder runt om kring oss. Annars är det inte så mycket som händer just nu. Jag har mycket i skolan. Dock är det inte så stora saker utan mest små läxor till dagen efter som liksom måste göras. Men det går bra. Har fått några A:n och några below C haha. Men det är bara på saker som läraren tar för givet att alla redan kan " för det lärde ni ju er i historien i åttan" NEJ. haha. Men hon förstår att jag inte kan så det går bra ändå, fick 98 på min läxa så jag är nöjd ändå. Bara jag får tid att plugga så går det. Det är mest de test som är oförberädda som inte går bra.
Jag har också efter att fått prata med syon fyra gånger lyckas byta bort choir till Food nutrition. Så i morgon har jag första lektionen i food nutrition. Det ska bli kuuuuuwwwwl.
I helgen blir det att börja leta lite efter en homecoming dress! Alla är så tråkiga på min skola så de flesta kommer inte gå tyvärr, men jag tänker gå ändå haha. Har fått med mig några stycken så ska försöka övertala några till.

Kommentarer
Postat av: fia

ooh va kuul!!

förresten, svara på mina meddelanden på fejjan cookieeee :*

2011-09-08 @ 21:46:04
URL: http://bjursaker.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh sötis, ser superkul ut :)

2011-09-09 @ 00:37:34
URL: http://linneamaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0