Friday

Heej alla!
Kom precis hem från att ha varit ute med Elli, Stephanie och Samantha. Vi hade det riktigt trevlig! Vi åt först på Cotton och Pach och sen på Merry Poppin. Efter det tog de oss runt Ennis och visade oss var de rika bor och var gettot är haha. Älskar att alla som fyllt 16 här har bil. Vi såg fantastiska stora och fina hus men också de som ser ut som de ska falla ihop vilken sekund som helst. Det känns som det inte finns så många i "medel klassen" här. Antigen är du urfattig eller så har du gott om pengar.
Hade min andra fotbolls träning idag också. uäääää, vi sprang igen.... Men idag sprintade vi bara. Hahha, mina stackars lår är riktigt öma.
Längtar tills vi verkligen börjar träna fotboll. Ser verkligen fram emot det.
Allt känns bättre för varje dag som går och det känns underbart. Älskar att jag bor i en liten stad där alla nästan känner alla men bara har 20min respektive 40min till två mycket större städer! Dallas och Waxahatchi.
I morgon ska jag först till Plaino och Northpark mall med Abbie och Elli för att köpa fotbollskor och lite annat nödvändigt. Sen ska jag hänga med Selena.
På söndag blir det att göra lite läxor i think och antagligen gå på drive in bion eller hänga med Abbie till en slags marknad.
Stämmer det föresten att ni har 10 grader i Sverige? Tycker synd om er! Själv har vi fortfarade över 30! yey'

Elli, Jag, Samantha och Stephanie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0