I hope I'm doing just fine

Howdie!
Just i denna sekund så ligger jag med min öma kropp i min sköna säng och lyssnar på bra musik. Hade en jättejobbig tränning i morse. Sprang upp och ner för de stora läktarna tills bennen skakade. Vet inte hur det kommer bli när vi kommer börja träna varje dag. Varannan dag två pass och varannan dag ett pass. Men det blir nog bra. Håller ju vad jag sa till alla innan jag åkte i alla fall. Plus-Minus metoden fungerar haha. Tränar mer och äter mer. Men om jag ska vara ärlig tror jag faktiskt jag har gått ner nått kilo. Dock är det ju åtta månader kvar.
Det har hänt lite jobbiga saker här. Orkar inte skriva om det här än. Min familj och några vänner vet. Alla är så himla naiva här. Men håller alla tummar att allt ska ordna sig och att inte jag drabbas,  det skulle verkligen vara botten.
Idag har jag för första gången besökt en amerikansk kyrka! Väldigt annourlunda men intressant. Dock har de väldigt olika tankar till saker och ting. Men det är ju del av vad det här året handlar om, att få andra prespektiv på saker och ting.
På fredag är det peprally och fotbollsmatch! Ska bli superkul faktiskt. Jag och Elli är bjuda till en fest efter men vi får se lite. Är inte riktigt samma sak här som i Sverige.
Mina fina tjejor! MISS YOU ( älskar dock att min fina lovisa och jag har samma tid så vi kan prata oftare på skype!! )

Kommentarer
Postat av: sixten

massa kärlek till dig du fina!

2011-09-23 @ 23:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0