Go lions!!!

Samantha, Sarah, Stephanie, kamren och holly plus några fler cheerleaders!
jag och Laura
'
Ty och Elli
Lionetts ( jag fick föresten ett erbjudande att göra en try outs för dem men jag tackade nej för att de tränar varje dag före och efter skolan. Det skulle helt enkelt bli för mycket.
band, finns några riktigt sköna typer här. Bla Selena som spelar trummor.
Här är några bilder från min första fotbollsmatch. GO LIONS!!
Allt var så himla typiskt amerikansk!! Satt och log hela tiden, gick runt och snackade med folk osv. Dock är väldigt många negativa på min skola, tror jag har berättat det förut. Så det var inte jättemånga jag kännde där.Men det var roligt. Men inte överdrivet, men tror att det berodde på att de jag sitter med på lunchen och pratar mest med är cheerleaders = hejar hela matchen. Så jag hade liksom ingen självklar att sitta med, men jag satte mig med Ty,hans kompis, Elli och Laura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0