I wanna be your last first kiss

Första dagen på länge jag inte haft några läxor, så har suttit och tittat på housewifes of beverly hills med Abbie. Hahha, dramadrama. Sitter och skrattar hela tiden, hilarious!
I skolan har folk böjat sätta upp " vote for me" lappar och stora plancher över hela skolan för homecomingqueen! så amerikansk haha.
Dock ska de flesta inte gå på dansen vilket jag tycker är jättetråkigt, för sånt är ju så himla amerikanskt och något jag verkligen vill göra så jag tänker gå ändå! Dock säger alla att prom är jättestort här och alla börjar redan peppa för det så det låter ju bra. De flesta ska dock gå på fotbollsmatchen innan så får väl gå på den och sen hem och byta om!
På lördag fyller Jason år så vi ska fira honom men innan det så ska vi åka och shoppa lite, dock ska jag försöka hålla i pengarna lite nu känner jag. Men ska köpa en klänning till homecoming i alla fall, dock någon som jag kan använda igen eftersom det känns sjukt onödigt att köpa en klänning som jag bara använder en gång. Dock blir det nog svårt när jag ska leta klänning till prom. Men det får vi ta då.
Abbie kom in med guacamole och nacos här om dagen, bara så där. MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0