Som en söndag ska vara, lugn.

Jag blir lyckligare här för varje dag som går och jag trivs verkligen! Åhh vad skönt det var att kunna skriva det.
Såklart att jag saknar sverige, min familj och mina vänner men det hör ju liksom till.
Skypade med min familj och Sanna idag. Det var så himla roligt att se min familj för har ju inte sett dem på en månad. Känndes verkligen som jag var hos dem ett tag.
Idag var första dagen på länge vi inte har gjort något speciellt. Vi har bara varit på wallmart och ätit god middag. Ty har varit här en liten stund också och snart kommer Stephanie över.
Det har tydligen varit bränder över hela Ennis idag. Vi är dock oskadda. Det är väldigt vanligt här pågrund av värmen.

Lovisa! Jag är så glad för din skull. Jag berättade just för min värdfamilj att du är värd det absolut bästa, och det är du verkligen.

Kommentarer
Postat av: Åsa Sörensson

Hej Karin. Kul att följa dig på din blogg. Du verkar ha det super. Vi är också jätteglada för att det verkar bli så bra för Lovisa. Har känts lite jobbigt att vara så långt borta när det strular. Skönt att ni har varandra och kan stötta. Det betyder mycket. Kram Åsa

2011-09-05 @ 12:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0