First soccer practice!!

Hahha... jag kommer dö detta år. Eller bli väldigt fitt.
Okej, så första fotbolls träningen var riktigt hård, vi sprintade och sprang några miles och körde massor med styrka. Jag som inte har tränat på hela sommaren plus inte gillar att springa gick det förväntansfullt bra för ändå. Missförstå mig inte nu, det gick inte bra som i BRA utan bra för mig :)
Coach Vernor är väldigt tuff och nästa gång kommer hon säga till många att de är tvungna att lämna laget. Håller mina tummar för att få vara med.
Skolan rullar på bra och jag trivs bra i mina nya klasser. Dock fick jag ju "börja" om från början, men de jag har träffat i de nya klasserna verkar roligare. Men i helgen ska jag hänga med Selena och på måndag är det Labor day vilekt betyder, no school!! Så vi ska gå på Sixs flags! Det ska bli awesome. Älskar att gå på NYA nöjesfält, har tröttnat ganska mycket på Liseberg men nya är jag alltid öppen för.
klippt mig btw, håret känns fräcsht och det kostade mig bara 20 dollar!

Kommentarer
Postat av: Tobias Utbytesstudent i USA 11/12

Hej, åker till USA om några dagar som utbytesstudent, precis som du. Vill du länka? :)

2011-09-02 @ 23:30:59
URL: http://tobiasintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0