11 september

Ligger just nu i min säng och tittar på dokumentärer och program om vad som hände för 10 år sedan. Fruktansvärt är vad det är.
Idag skulle vi gått till kyrkan för att hedra, minnas och sörja. Men det blev inte så. Jag skulle faktiska jättegärna viljat gå. Tror det kunde ha blivit en upplevelse. Istället åkte Stephanie, Samantha, Elli och jag till Merry toppins. De har otroligt god frusen yoghurt med minst 50 olika toppins altenativ. YUMYUM.
Har också hunnit med att skypa lite, skype är en riktigt bra uppfinning! love it.
I morgon är det måndag och en ny vecka i skolan börjar. Kommer in i skolan bätte och bättre för varje dag som går liksom engelskan så det känns bra. Har många att säga hej till i korridorerna men det är svårt att alltid bli sed som utbytesstudenten. Men det är kul också. Frågorna man får är inte att leka med, haha. Ifredags berättade Elli att en tjej hade frågat henne var Tyskland ligger i Usa? En kille sa också till mig förra veckan att han jätte gärna vill besöka europa, det är ju liksom ett så stort land med så himla mycket saker att göra!!
Det finns faktiskt de som är riktigt smarta haha. Många vet tillexempel var Sverige ligger, dock tror de flesta att det är kallt där hela tiden.
Börjar gilla mina klasser mer och mer också. Har bytt ut kör mot food nutrition. Det handlar till stora delar av hälsa och mat. Vi kommer också att laga mat så småning om.
Byeeeeeee
bild från när anna och jag skypade! miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0