I got a pocket, got a pocket full of sunshine

Anna bad mig blogga. Hon sa att jag kunnde skriva att jag vill ha annanas. haha
Ne men söndag it is. Det är också min hostmoms birthday today! Så vi ska snart åka till Jasons föräldrar aka papa and lala.  Både denna och förra helgen har bestått av shopping, yeyey. Men känner ändå att jag har köpt sådant jag behöver. Visar upp min nya hoodie för er som inte förstod det. Oseriösafulacambilder <3
Älskar verkligen att shoppa här!! Vill ha allt jag ser, farligt farligt.
Har skypat lite med fina svenar idag på morgonen. Alltid trevligt att prata lite svenska, som förövrigt låter lite kinesiskt. Vet inte men varje gång någon ber mig säga något på svenska och de försöker härma mig låter det riktgit kinesiskt haha. Kul är det i alla fall för de misslyckas alltid.
Gott folk, jag får också höra här att jag pratar snabbt. Dock inte lika ofta haha, men det kommer väl... hoppas jag inte. Ska träna bort det ellet något i den stillen.

Kommentarer
Postat av: Lovisas

It's a part of your charm Karin!

2011-10-28 @ 17:42:50
URL: http://lovisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0