My favorite thing is to go where i've never been

Har varit en otroligt lugn helg. Skulle träffat lite goa människor igårkväll men de var tvngen att jobba och eftersom vi inte kunde ta bilen eller någon kollektivtrafik var alltså elli och jag fast här. Dock hade jag en bra dag ändå. Jag gjorde en kladdkaka som blev mycket  omtyckt! yey. Spelade/tränade lite wii med Elli ( Gosh, är som ett ordentligt trännigspass ju ) och tittade på the last song.
Är föresten negativ från tb, yey. Dock ska vi bli testade igen om 8 veckor. Vet inte riktigt vad jag tycker eller tänker om det här längre. Det är jobbigt men inte överdrivet längre. Är bara orolig att jag drabbas och hur det i sånna fall kommer påverka mitt liv.
Nästa helg har jag fullt upp! Ska bli roligt med en fullspäckad helg! Är bland annat homecoming. Ska försöka göra det bästa av situationen även fast folk i min ålder inte går. Innan det är det homecoming game och sen på lördan ska jag till "the hunted house" Som gasten på liseberg ungefär fast värre. Hahah, jag hatar skräckfilmer så vet inte riktigt hur det kommer sluta. Ska också hinna med att köpa halloween kostum. Har ingen som helst anning om vad jag ska vara, men alla klär ut sig här så det ska bli roligt att också göra det.
Abbie har en zombie i förrådet så varje gång jag går in där blir jag rädd. Hur det kommer vara när hela trädgården plus huset är fullt med läskiga saker har jag ingen anning om, hah det återstår att se. Vi ska börja pyta nästa helg tror jag haha! I affärerna är det redan fyllt med halloween saker, helt sjukt överdrivet. Men måste ändå säga att jag tycker det är lite roligt.

Kom precis hem från en powerwalk med Elli! Vi gick upp klockan 8! Men nu är jag jättetrött så är tillbaka i sängen... Ska snart upp och äta frukost dock.
Annars rullar skolan på, älskar min leadership class. Vi spelar antagligen spel eller samlar in pengar för välgörenhet i stort sätt, chill. Tror dock det kommer handla mer om leadership senare men ändå.
Jag fick också reda på att jag har 100 i engelska, yey. Men inte direkt bra i matte. Så måste göra något åt det. Vi får så sjukt mycket läxor i matte och jag tycker ärligt det är världigt svårt. Läraren är så himla dålig. Jättegullig ung tjej som är trevlig men hon kan inte lära ut. Tror det är en person i min klass som har över c, resten har precis 70 eller under. Jag vet ärligt inte vad jag har men jag tror inte det är över 70 i alla fall. Man måste ha 70 procent på nästan allt man gör. Hatar att vi inte har någon bok heller utan det ända man har att lära sig ifrån är ETT exempel läraren gör på tavlan, slarvigt och i 10 sekunder. Sen förväntar hon oss att vi ska kunna det. Jag som inte förstår alla matteord än tycker ju det är lite extra  svårt för jag vet ju inte alltid vad de vill man ska svara. Men när alla i klassen tycker det är svårt är det ju nått fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0