Happy birthday big brother!

Först vill jag säga grattis till min bror som fyller år idag! Så grattis grattis.


Har varit en riktigt dålig dag idag. Kände redan när jag steg upp i morse att något var fel. Tog mig igenom första lektionen utan problem som va food nutrition. Gjorde frukt pizza, riktigt gott! Andra lektionen gick också bra vilket var engelska då vi i stort sätt bara skrev av en uppsatts. Men sen var det advisory och inget som distraherade mig så då kom tårarna.  Jättejobbigt att sitta i ett klassrum när man är ledsen plus att man inte får gå ut. Men som tur är har jag en bra advisory lärare som såg att jag var ledsen så jag fick gå ut ändå.
Kännde mig så himla ynklig och liten där ett tag. Ville bara krama om er allihoppa och umgås med lite svenskar. Har träffat många fina människor här men det är inget jämfört med hemma. Skulle aldrig vilja åka hem nu, aldrig. Men det betyder inte att jag inte saknar er. Saknar er så sjukt mycket. Speciellt idag.

När jag kom hem från skolan blev jag dock på bättre humör. Abbie och jag håller nämligen på att boka biljetter till florida!! Yey.  Är lite krångel med mitt kort men det ska nog fixa sig. Under veckan ska nog allt vara bokat och klart! åh längtar så sjukt mycket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Karin! hoppas allt är bra med dig! När är det du ska till Florida? Jag är i Florida den 27 dec till 11 jan

Kraam:)<3

2011-10-12 @ 18:52:17
Postat av: Anonym

Åh finaste Karin, hang in there!!!

älskar dig<3

2011-10-13 @ 11:23:17
URL: http://linneamaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0