WAA, PLACERING!!!

åh!!!!

I morse la en kvinna som bodde i texas strax utanför Dalls till mig på facebook! Plus en tjej i min ålder som också bodde i Ennis som staden heter. Viste ingenting men blev lite misstänktsam när jag såg att kvinnan gillade att ta emot utbytesstudenter och tjejen var en utbytesstudent, de var dessutom vänner. Var så himla glad hela dagen i skolan men också pirrig och nyfiken. Ringde sts, men de viste ingenting än och skulle höra av sig i morgon.
Men så nu, bara för någon timme sedan Mailade kvinnan mig på fb. Hon skrev att hon var ganska säker på att jag skulle bo hos henne och hennes man! Skrev även massa annat kul! åh det känns så himla bra allt ihop! Är så glad.

Håller verkligen tummarna på att allt kommer ordna sig! Skriver mer om värdfamiljen när jag är säker.

Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Guuud va kul!

Berätta mer!!!! Kram :)

2011-05-24 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0