from now on



Hade man en sådan attityd som här över skulle året bli mycket lättare. Men jag tror det är väldigt svårt att inte ha några. Jag försöker att inte ha några, men riktigt så skicklig är jag inte. Jag har förväntningar. Men de är inte så höga känns det som. Det kan liksom bara bli bättre om man jämför med den förra placeringen.

De pratades mycket om förväntningar på avresemötet, men om väldigt mycket annat också! Tycker det var väldigt bra och det var också kul att träffa några av de jag träffade i Göteborg! Hann även med att prata med lite nya ansikten. Många skulle till new york så hoppas verkligen på att jag kommer hamna i samma grupp som någon av dem! Men om jag inte gör det blir det nog också jättebra. Åh allt känns så himla verkligt nu. Det börjar närma sig och snart är det bara lite mer än två månader kvar! galet. På mötet hade de också en gäst från usa, Rod. Som var jätteerfaren när det gällde utbytesstudenter. Var riktigt kul att höra äkta amerikanska. Hör ju för det mesta bara brittisk engelska, i alla fall i skolan.
På hemvägen stannde vi till och köpte kina mat och strax där efter drog jag mig till nea med sanna. Bra avslut av lördagen helt enkelt.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0