Ennis TX here I come!!

Bara för några timmar sedan ringde Hannah från sts och berättade att placeringen var bekrätat men att hon inte viste så mycket! Men att hon skulle skicka mer information så snabbt som möjligt. Men igårkväll mailade jag både med värdmamman och utbytesstudenten som bor där nu. Allt verkade så himla bra, rena drömmen. Värdmamman var så otroligt trevlig och hade matchande intressen som jag.
Huset var helt fantastiskt stort och fint! Plus hade de några privata sjöar och mycket mark!
Det ända lite förvirrande jag kan komma på är att det var rätt stränga desscodes men det gör inget känner jag! Bara kul att testa på massa nytt ju!
De hade en hund, fyra katter och lite kor hih! Deras intressen var laga mat, anordna parties, shoppa, gå på bio och resa ( får säkert veta mer om deras intressen när jag får bion ) Men grejen är att hon skrev att jag skulle prata med mina föräldrar redan nu om jag ville resa utanför texas, hon skrev några förslag. Florida, orlando, New york och CA, hollywood!!!
Alltsååååååååååå GAAAAAAAAAAAAH  Är inte detta fantastiskt?  Nämde jag att jag ska bo med en till utbytesstudnet`? Elli från Tyskland!  Dessutom verkar mamman så himla cool, trevlig och helt fantastisk!!
Åh är så himla lycklig!
Längtar som bara den nu!!! Hoppas jag får mer information så snabbt som möjligt :)

Pusspusss


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh gud va roligt för det! Det låter som en superbra placering! :D

2011-05-25 @ 11:55:46
URL: http://juliajordeby.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fan va grymt kaka!

Är så glad (och avis) för din skull! Kram <3

2011-05-25 @ 15:16:11
Postat av: Emma

Sv; haha jag vill också ha! Vi som va på mötet efter lägret fick inget :( ååh grattis! Låter ju skitbra ju! Massa djur och sånt också ju! Min värdmamma har en groda! :( Är det en värdmamma och en till utbytesstudent du ska bo med? :D gratttis!! :)

2011-05-25 @ 17:08:52
URL: http://emmagoestoamerica.blogg.se/
Postat av: fia♥

IIIIIH är så glad för din skull !! och skapligt avis ;)

2011-05-26 @ 00:30:23
URL: http://bjursaker.blogg.se/
Postat av: Julis

Vad roligt! Jag ska också åka till Texas :) Sjukt taggad!

2011-05-31 @ 00:04:07
URL: http://www.julis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0