Förmodligen ändrat avresedatum

Allt blev helt plötsligt väldigt jobbigt.
Nu har jag ju verkligen ställt in mig på att åka den 11 agusti. Men nu fick jag precis ett mail från min värdmamma där hon berättade att skolan börjar den 21 agusti. Eftersom jag ska vara i New York en vecka innan så kommer jag ju komma fram till Dallas den 18 agusti. Då har jag alltså bara 3 dagar på mig att köpa skolkläder, välja ämnen, prata med rektorn och allt sånt där man måste fixa innna skolstart. Dessutom är inte tre dagar så lång tid att bara lära känna familjen, miljön, hemmet på osv.
Jag får helt enkelt ringa sts på måndag och höra vad de tycker.
Men det kan alltså sluta med att jag åker den 4 agusti.... GAH. ännu närmre då i sånna fall!
Dessutom känns det inte som fjärde är den bästa dagen av många anledningar. En av dem är att två av mina bästa vänner förmodligen kommer åka utomlands då, vilket betyder att jag måste säga hejdå till dem innan jag åker till landet. Det är typ 4 veckor tills dess. Det blir dessutom galet tight att hinna umgås med Hanna & Jacob. Ska jag klaga på ännu en sak kan jag ju då skriva att det kanske inte blir av med vickanfamiljen. Fast det kan nog ordna sig på något sätt ändå förhoppningsvist. En bra sak är dock att jag kommer vara i New York med Lovisa samtidigt!
Hoppas bara allt löser sig...


fick bli en random bild från mitt land och dess vackra solnedgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0