nitton dagar kvar i svealand

Har varit själv nu i några dagar, eller Sanna sov här i går så helt själv har jag inte varit. Hade även sällskap nu på kvällen av henne också. Mycket trevligt! Hon är en av dem som det kommer bli jobbigast att säga hejdå till. Så uppskattar verkligen varje liten sekund jag får med henne!
I morgon har vi bara tre dagar kvar av jobbet, ska bli skönt när det är över. Längtar faktiskt till att komma till landet, även fast det inte finns så mycket att göra kommer det bli kul att bara umgås med familj och släkt.
Det är föresten sjukt att det bara är ca 19 dagar kvar i Sverige för min del. Jag åker om 19 dagar?! Det finns några som åker idag... om typ 2 timmar, gaah. De första från Sts åker om 12 dagar. Då börjar första New york lägret. Det är inte långt kvar alls och jag lovar att jag inte kommer kunna sova inatt.
Har haft många sömnlösa nätter på sista tiden, vilket jag får sota för på jobbet dagen efter. Men det går som tur är bra ändå.
Det liksom slår mig, hårt och kraftfullt att jag kommer vara ifrån alla underbara människor jag har runt mig i nästan ett år alldeles för ofta. Men läste idag i en blogg att komma hem till Sverige igen var en av hennes bästa dagar i hennes liv. Då blev jag glad igen, tänk dagen när jag får se min familj och mina bästa vänner igen. Vilken lycka.
Ne men nu måste jag försöka leva i nuet och njuta av de sista 19(?!) dagar som jag har kvar i Sverige. Inte tänka på när jag kommer hem, jag som inte ens har åkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0