övningskör

halojsan!
Jag har det bra här på landet. Dock är det inte så bra väder så det blir mest att vara inomhus. Men idag har jag och pappa varit ute och övningskört för andra gången, kul! Jag vill försöka hinna med en gång till innan jag åker hem. Sen blir det ju inte så mycket innan jag kommer hem till Sverige igen och då fyller jag ju 18 en månad efter bara. Får bli intensiv lektioner direkt när jag kommer hem sen haha.
I morgon åker troligtvis Mamma, Pappa och jag in till Göteborg. Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra än men det blir nog bra.
Annars händer det inte så mycket gällande USA just nu förutom nedräkning och pack ångest. Ska höra med Axel om jag har fått någon post från STS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0