no one wants forever anymore

 

Haaaaaaj. Idag är det bara lite mer än tre veckor kvar. Lyckorus blandat med panik. Väldigt lustig känsla är det jag har. Men jag börjar förstå mer och mer för varje dag att jag faktiskt ska flytta.

Idag har jag gått haha. ja, jag har faktiskt gått större delar av den här dagen. Åkte in till stan vid 12 ungefär, gick på stan till fyra och sen gick jag hem tsm med Frida. Så nu är mina ben helt slut.

I morgon åker min föräldrar och min bror till vårt landställe och blir borta några veckor. Medan jag stannar kvar här en vecka och jobbar. Sen åker jag också ner för att hålla dem sällskap. Ska också passa på att träffa släkten innan jag åker! Men detta betyder alltså att jag är själv i 6 dagar. YEY. Lite tomt blir det kanske, men skönt också.

P&K

Laurel Music – No One Wants Forever #2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0