Distance is just a way to see how far love can travel

Några veckor gammalt halsband, tycker om att det föreställer fåglar.

Van åkte precis hem efter lite häng hemma hos mig. Vi tittade på en film som var bra men lite konstig, pratade och åt bananchoklad. En riktig myskväll!

Åh juste, idag kom mamma hem med ett mirakelplåster. Det bokstavligen trollar bort brännmärket. Det är någon slags bakteriedödande medel i som gör så att det inte ska bli något ärr.  Hoppas verkligen på att det stämmer!

Annars händer det inte så mycket kring utbytesåret. Förutom väntan, längtan och en del sömnlösa nätter. Det börjar verkligen närma sig på riktigt nu. Det går inte att förklara känslorna jag har inom mig. Mitt livs största äventyr är påväg att ta form och jag ska göra det ensam. Det är liksom nu man börjar känna att det snart brister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0