1 vecka kvar!

Efter en lång men skön bussresa är jag nu hemma! (åkte med bus4you) Sista dagen på landet spenderade vi ute på havet. Var soligt och skönt så blev ett riktigt fin tur. Åkte förbi Målesund och tog  lite kort jag tänkte skicka till min värdfamilj! Kul att visa dem typiska bohuslänska hus.
Nu tar jag det bara lugnt, ska kanske titta över mina kläder lite, fundera på vad jag ska ta med mig osv! Det är trots allt bara 1 vecka kvar.. gahhh läskigt. (Skulle jag åka på det första avresedatumet skulle jag åka i morgon bitti! )
I morgon har jag lite saker att fixa på stan, bla att klippa mig och gå på ansiktsbehandling men också inhandla present till min värdsyster och köpa en dagboksliknade bok/ scrapbook som jag tänkte skriva och klistra in bilder i medan jag är i usa. Tänkte att det kunde vara ett suvuränt minne av allt. Tänkte bla klistra in biobiljetter, kvitton bilder mm.
(funkar inte att lägga in bilder... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0