buss bokad




Bussen till göteborg är bokad och det känns sjukt bra! är jättepeppad för den helgen, ska bli så roligt att snacka med alla andra utbytestudenter om förväntningar, funderingar, placeringar ( om det är någon som har fått någon dvs ) rädslor, och en massa annat!
.
Tänkte att det skulle bli lite roligare i bloggen med lite bilder, så här är en från idag på mig och två fina klassisar.
.
btw så vet jag att headern är gul... haha. Ska ändra det.. snart, min tovis ska hjälpa mig lite med någon fin design. då kanske jag länkar bloggen någonstans. Är  just nu rätt stabil med mitt ental.
.
En annan sak, är det sjukt att jag tom längtar till att börja blogga om året?  lite kanske, bye.

Kommentarer
Postat av: fia ♥

vad söta vi är !

kan ju säga att jag tom längtar att få läsa din blogg och se dina bilder från usa ;)

2011-02-20 @ 15:28:12
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0