Dag två i bilder

Här äter vi mat! Dock har jag tröttnat på att bara äta kyckling och sallad i princip, eller bara för att jag är i america så har jag tagit en pizza bit också. Allt annat simmar i tomatsås och ni som känner mig vet ju att tomat inte är min favoritmat direkt... Men maten är faktiskt helt okej, mycket att välja mellan!
En söt norsk som jag delar rum med, Kristin!
En failad hoppbild på Louise, Asta och jag!
svenskarna!
jag med tre norskar! ( Jag hänger med andra än bara svenskar och norskar haha, men har bara mest bilder med dem, det finns bla en trevlig tysk kille här och en jättegullig liten tjej från australien)

Kommentarer
Postat av: Axel

Det heter norskor, inte norskar :)

2011-08-07 @ 00:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0