28 augusti

Träffade jättesköna och roliga människor på rangermatchen! Dock förlorade texas så matchen var inte så rolig att titta på. Men innan det skypade jag med Sanna. När jag såg henne började jag nästan gråta haha. Var så hima längesen jag pratade med henne och är van att prata med henne flera dagar i veckan! Det känns jättekonstigt att vara ifrån alla men just nu känns det jättebra att vara här i texas, USA gahh. Pratade med min familj igår också så nu känner jag mig inte ledsen överhuvudtaget.
Idag ska Abbie, Elli och jag på babyshower! Temat är Coco Chanel så man ska klä sig i inspererat chanel. Det blir nog kul. Ska hinna med att shoppa lite i northpark också.
Får bli en bild av frihetsgudinnan New York. Vill tillbaka, den veckan var så otroligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0