sista dagen i new york

Sitter just nu i korridoren där vi bor. ( internet fungerar inte på rummen) Vilket i oförsig är ganska bra för då umgås man mer. Sista dagen idag och det känns jättetråkigt. Skulle kunna stanna en vecka till. Vi har det så otroligt roligt hela tiden även fast det såklart finns negativa saker med. Men så är det ju alltid. Bara att tänka positivt.
Ikväll ska vi ha en "show" där varje grupp ska ha ett framträdande, det blir nog kul.
I morgon träffar jag för första gången Abbie, Jason och Elli. Är lite nervös men det ska nog gå bra!
Igår var vi inne i manhattan hela dagen. Det spöregnade sjukt mycket, det var typ 3 centimeter vatten på marken hela tiden och nästan översvämning vid trotoarkanten. Så vi blev lite trötta där ett tag. Men sen sprack det upp lite och blev helt okej. Vi åkte ut på en båttur och såg frihetsgudinnan och manhattan. Det var fint, dock dog min kamera så fick inte så bra bilder menmen. Har några jag ska visa i alla fall!
Nu måste jag gå ner till de andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0